عاشقتم ....
ღ عاشقانه ღ

اشکــــ هایــــــ منــــــ خسته ... جلسه امتحانِ


عاشقتم ....

عاشقتم چون که عشق رو تو وجودم زنده کردی......

عاشقتم چون که عشقت دیوونم میکنه......

عاشقتم چون که دنیا رو به خاطرت زیر و رو میکنم......

عاشقتم چون که توی نا امیدی هام امیدوارم میکنی......

عاشقتم چون که شبا دلکم برات میگیره......

عاشقتم چون که عشقت من رو دوباره زنده کرد......

عاشقتم چون که شادی هام رو با یادت بیشتر میکنم......

عاشقتم چون که لحظه های دیدنت رو میشمارم......

عاشقتم چون که خونه ی دلم رو ویرون کردی......

عاشقتم چون که من رو یاد زندگی میندازی......

عاشقتم چون که رویای نرسیدنت دل
گیرم میکنه......

عاشقتم چون که شاهرگم رو فدات میکنم......

عاشقتم چون که دنیا ارزش تار موی تو رو نداره......


عاشقتم چون که خندت دیوونم میکنه......

عاشقتم چون که برات خیلی بی ارزش هستم......

عاشقتم چون که اشک هام عکس تو رو دارن......

عاشقتم چون که توی آب همیشه صورت نازت رو میبینم......

عاشقتم چون که ساقی مستی من هستی......

عاشقتم چون که تو مستی هام بازم فکرت پیشم هست......

عاشقتم چون که قلبم برای تو میتپه......

عاشقتم چون که میدونم ارزش لحظه هام رو داری......

عاشقتم چون که دل سنگم رو مثل آب صاف کردی......

عاشقتم چون که عاشقتم......



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت1:26---24 فروردين 1391
salom

matlabe6 gha6ang bud

movafagh bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : Hasti تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ღ عاشقانه ღ مي باشد.